torsdag den 17. juni 2021

Ferie / Vacation

Årets ferie er virkelig stay-cation, men jo med gæster. 
Det er morgenkaffe på terrassen - der er bare ikke noget bedre!
Vejret har bare været rigtig fint - det eneste problem er faktisk at planterne i haven skal vandes så meget. 

This year's vacation is really stay-cation, but with guests. 
I had my coffee outside - it doesn't get better than that!
The weather is sooo nice - the only problem is actually just how the plants in the garden need so much water.
Min svoger arbejder og den ældste laver lektier. Men min søster og jeg prøver at proppe noget dansk kultur ind i hovedet på min mindste nevø (som bare overhovedet ikke er spor lille) om dagen. Det er virkelig hyggeligt at komme rundt i København, kigge på havnen og finde de bedste bagere. 
Så selv om de skal se rigtig, rigtig mange mennesker når de nu er i Danmark, så hygger vi os alligevel, og jeg nyder virkelig min ferie!

My brother-in-law is working and the oldest son is doing his homework. But my sister and I do our best to fill my youngest nephew (who stopped being small) with some Danish culture during the day. I just love getting around in Copenhagen, looking at the harbor and finding the best bakeries. 
So although they are going to see tons and tons of people now that they are in Denmark, we are just having a nice time, and I'm really enjoying my vacation!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails