fredag den 12. august 2022

Velbrugt / Well used

Min ferie er snart slut - i aften flyver jeg hjem, og så er der lige en weekend hjemme inden arbejdet starter på mandag. 
Det var en skøn ferie! Jeg har set min søster og Co.'s nye hus, vi har siddet på verandaen og drukket G&T, og jeg nåede endda at se lidt tordenvejr der fra verandaen.

My vacation is almost over - tonight I'll fly home, and then I'll have a weekend at home before going back to work on Monday. 
It's been a wonderful vacation! I've seen my sister and family's new house, we've been sitting on the porch, drinking G&T, and I even got to see some thunder from the porch.  
Denne gang kunne Daisy GODT lide mig, og det har bare været hyggeligt med en hund, selv om jeg aldrig skal have en derhjemme. Vi har været i hundebutik og kigget på alt det spændende, og gået dejlige ture og hygget i sofaen. 

This time, Daisy actually liked me, and it's been so nice being with a dog, although I'll never have one at home. We've been to the dog store, looking at all the exciting stuff, and had nice long walks and just hung out on the couch. 
Jeg har set min søsters ældste på hans arbejde som keramiker - det var vildt interessant og virkelig skønt at se ham lave noget som han elsker!

I've seen my sister's oldest son at his work as a ceramicist - it was so interesting and really lovely seeing him do stuff that he loves! 
Og så har jeg jo brugt utroligt meget tid med ham her. Det "lille" pus som bliver 17 næste gang! Han havde det herligt i Danmark, og det har været så fint at kunne tage tilbage med ham. 
Nu har jeg så også set ham på rullesk
øjter. Rimeligt imponerende!
Sikke en dejlig ferie!

And then I spend a lot of time with this guy. The "little" one, who will be 17 in September! He had a wonderful time in Denmark, and it's been really great that I could go back with him. 
So now I've even seen him rollerskating! Quite impressive!
What a lovely vacation!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails