lørdag den 27. august 2022

Virkelig våd lørdag / Soaked Saturday

Efter nogle temmelig tørre uger begyndte det at regne i går aftes. Det har regnet hele natten, og det kommer vist også til at regne hele dagen. Jeg håber virkelig at græsplænen snart bliver lidt grøn igen!
Men dagen kan jo passende bruges indendørs, så. Jeg skal så småt i gang med at forberede mig til at holde fødselsdag om 2 uger. Hvis alle kommer som har sagt at de kommer, bliver vi 24!!!!!!!!!!!
Tror faktisk det bliver rekord for mit hus. 
Heldigvis er her siddepladser nok og man kan jo altid gå en tur. Selv hvis det regner......

After some very dry weeks, it started raining last night. It's been raining all through the night, and I guess it will also rain all day. I do hope my lawn will turn green again soon!
But I guess it will be best to spend this day indoor. I'm starting to preparing myself for having my birthday in 2 weeks. If everybody comes like they said, we will be 24 people!!!!!!!
I do think this will be a house record. 
Fortunately, there will be chairs for everyone, and you could always go for a walk. Even if it rains......

2 kommentarer:

  1. Det er nu heller ikke tosset med en inde sysledag.Dejlig lørdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg blev dog ikke hjemme hele dagen. Heldigvis holdt det op med at regne!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails