mandag den 9. januar 2023

Januar er trættende / January is tiresome

Jeg ved ikke med jer, men jeg er helt utroligt TRÆT denne januar! Når jeg står op af sengen har jeg lyst til at lægge mig igen. Det plejer at hjælpe når det bliver lyst udenfor, men det kan jo tage nogle timer her om vinteren..... Så - dagens opskrift er simpelthen en fransk nathue. Enjoy!
 

I don't know about you, but I am so TIRED this January! When I get out of bed I feel like just lying down again. Usually, it helps when it's lighter outside, but it can take some hours here in the winter.... So - today's pattern is simply for a French night-cap! Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Jeps, jeg har også i den grad lyst til at gå i hi indtil denne her november-i-januar er slut. Væk mig når det bliver lyst - eller snevejr. Dog uden fransk nathue :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - det har føltes som november siden - øh - november!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails