onsdag den 15. april 2009

Skæg og blå briller....

Var i butik Strik i Hillerød onsdag før påske. Som den opmærksomme læser vil vide, er min rygrad forholdsvist slatten når det gælder om at lade være med at købe garn, og denne onsdag var absolut ingen undtagelse...
Butik Strik på torvet i Hillerød er helt sikkert et besøg værd! (Men pas på - der er overhængende risiko for at komme til at købe noget!) Jeg gik derind for at ose og gramse, men også med en lille plan om et alternativt "påskeæg" til en veninde, jeg skulle besøge om fredagen (en rigtig god undskyldning - køb bare lidt garn til andre!).
De havde det fineste, lækreste, økologiske alpacagarn, "Angel Touch" - og det sødeste lille tørklæde, lavet af præcis 1 nøgle garn. Så det røg selvfølgelig på disken, sammen med et nøgle forårsgrøn mohair fra Naturgarn - en kollega fylder nemlig rundt, og jeg tænkte, at et lille tørklæde kunne være en god gave.
Problemet var, at opskriften var væk! Pist væk - elektronisk og som papir. Det vidste jeg først dagen efter, da den ikke kom på mail.
Nå. Men. I dag kom jeg så som "spion" og aflæste mønster på butikkens tørklæde. Har en god idé om designet, og skal nu bare lige have strikket det (sikkert et par gange - dels skal jeg lige øve mig en gang, dels er der allerede et par bestillinger på det tørklæde, jeg har talt så varmt om!) - - inden næste lørdag. Billede følger på bloggen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails