fredag den 24. april 2009

Så småt med næsen hjemad...

Skal så småt til at forlade dette vidunderlige sted med denne vidunderlige udsigt. Har set flotte ting og steder, hygget mig, været intensivt sammen med de 3 mindste nevøcer (især ham mindstenevøen, der har udnyttet sin moster på det groveste!) - men det bliver altså også rart at komme hjem. Vågne i sin seng, drikke almindelig kaffe, ikke hele tiden skulle snakke med nogen, ikke hele tiden køre bil, ikke være i et land, hvor jeg ikke fatter en bjælde af, hvad folk siger.
Skal direkte hjem til en 50 års fødselsdag, hvor tørklædet skal foræres væk som gave. Og OH SKRÆK! Det er jo ikke lige blevet færdigt i fin stil, som ventet! Jeg får altså ikke strikket meget, når jeg holder ferie med ikke-strikkere (med børn), og jeg mangler stadig ca. 25%. Må strikke flittigt i dag - inkl. i bilen! - , og resten i morgen, tror jeg. (eller på vej til fødselsdagen i toget) Det SKAL bare nås! Har nok ca. fået strikket 50% af forventet inden ferien, og ca. 25% af medbragt garn.... Har nogen andre prøvet det? Man pakker potentielt strikketøj til ca. 1 uges super-intensiv-konstant-strikning, ca. 3 ugers normal strikning - just in case!

2 kommentarer:

  1. Det lyder da meget normalt. Du sa jo ikke hvad der var bag i min bil da jeg var i DK. og det var for jeg kobte mere!

    SvarSlet
  2. He he... Worst case scenario: at løbe tør for strikketøj. Og så på en tur, hvor man skal hygge sig!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails