tirsdag den 26. januar 2010

Min flyttekasse! (Eller... Nytårsforsætter indtil nu)

Her er noget af indholdet i min flyttekasse. Da juletræet røg ud, kom der på den - nu ledige - plads min flyttekasse fra kælderen. Fyldt med garn. Tro mig - det er SÅ hyggeligt at have den dér! På trods af, at den fylder lidt (men ikke meget. Den står op ad væggen) og på trods af en af undulaternes styrt-landing på papkassen, så fylder hyggen nu mest.
Foreløbig har den virket glimrende i forhold til at købe garn. Jeg kan jo ligesom bare se derhen og se den overvældende mængde garn, som allerede befinder sig i mit hjem! Og det er skam lækre sager... Så jeg kan sidde og kigge og mærke lidt og tænke over, hvad jeg mon kan strikke af det her, eller undre mig over, hvorfor i al verden jeg købte noget andet. F.eks. pelsgarn i 100% uld. Årsag? Kostede sølle 1 euro pr nøgle. I Flensborg (og som alle ved er mulighed for garnkøb i udlandet udenfor kategori m.h.t. at måtte købe).
Kassen ryger dog snart nedenunder igen. På fredag kommer der strikkegæster, og selv om de strikker, tror jeg nu alligevel nok, de kune føle sig lidt overvældede over alle herlighederne....
På grund af dens glimrende præventive effekt, kommer den nu nok op at stå i stuen igen. Og så fordi den emmer af hygge, selvfølgelig!

7 kommentarer:

  1. hm, vil det så sige at du har ÉN flyttekasse med garn, og at det er lagerET? så tror jeg næppe du behöver være bekymret.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. HA HA HA HA HA! Åh - nu må jeg le!
    Se - jeg har meget, meget omhyggeligt ikke udtalt mig om det. Men ja, det er den eneste FLYTTEKASSE jeg har, som er fyldt med garn......
    Nu tør jeg ikke sige mere - der sidder søde mennesker ude i cyberspace, der ville krøbe i et musehul, hvis de havde så meget garn, at de kunne fylde en hel flyttekasse - jeg vil jo nødigt chokere folk. (Men sagt mellem os to - nej, det er ikke lagerET)

    SvarSlet
  3. Forresten - mit garnlager er snedigt fordelt på flere steder, så det er umuligt at få et overblik over....

    SvarSlet
  4. Jeg er vist med på det fordelings-snedige hold :-)
    Har lige ryddet op i det garn der opholder sig i stuen, så jeg nu KUN har garn 7-8 steder i stuen - og jeg siger ikke en lyd om hvor mange poser og kasser jeg bar i kælderen.......

    SvarSlet
  5. Det lyder ellers hyggeligt med garn 7-8 steder i stuen!

    SvarSlet
  6. Fantastisk billede! - lækre garner -lækre farver - jeg forstår godt at den kasse kan virke lidt præventivt i forhold til nye køb!

    SvarSlet
  7. Ja, ikke? Man kan da kun blive i godt humør.... (Og drømme om alt det, der potentielt kunne blive strikket fra den kasse!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails