tirsdag den 12. januar 2010

Min nye yndlingsdesigner....

Okay. Jeg sidder her og prøver at blive klar i morgen, hvor den store dag er. Den store dag, hvor jeg skal til samtale/prøve for at få en videre-uddannelses-stilling i hård konkurrence med en masse andre. Pænt nervøs er jeg, på trods af at jeg skal overnatte hos gode venner og er inviteret med på skøjter i aften.
Så banker det på døren - og se lige, hvad jeg fik!
For nogle måneder siden var jeg så heldig at vinde i Ruth Sørensens konkurrence om at navngive hendes nye sjal "Tusindfryd". Det var lige inden webstrikker-festivalen i Svendborg, hvor min med-vinder fik sin gevinst (en opskrift). Men jeg var ikke med, og hørte generelt bare ingenting, trods en mail. I dag kom gevinsten så! (Ca. ganget med 3....) Pga. forsinkelsen har jeg også fået vante-opskrift og et nøgle gul Kauni til sjalet. (Tænk - resten af garnet kan jeg nok lige stampe op et sted, tror jeg!)
På et tidspunkt undervejs sagde nogen til mig, at Ruth er meget, meget sød. Jeg synes ikke helt, de ord er nok......

5 kommentarer:

  1. mmm, lækkert! ja, hun er söd er hun, hende Ruth, og også hamrende dygtig til det hun gör.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Held og lykke i morgen. Dejlig gevinst. Synd du ikke hørte Ruth, hun var helt fantastisk og inspirerende at høre på. Din paryk har jeg ikke vist min datter, risikerer, at hun ønsker en, og det tror jeg ikke, jeg synes om. God tur på skøjter i aften.

    SvarSlet
  3. Heldige dig! (Jeg er ikke spor misundelig)
    Og held og lykke med i morgen, hvad det så end lige går ud på - det der videreuddannelsesstilling, men pøj pøj og pas på derude i aften, det kan være glat ;0))

    SvarSlet
  4. Mange tak, alle 3! Det var en dejlig overraskelse at få. Jeg håber, jeg engang kan se hende holde foredrag.

    SvarSlet
  5. PS. Ruth Sørensen - ny for mig!
    Sikke smukke ting og fristende for mig der er vild med Kauni - hun er nu gemt som favorit!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails