mandag den 9. marts 2015

SÅ lykkedes det! / Finally, I succeeded!

Den næste rejse gik uden problemer. Af nogen art! Jeg kom igennem security med min leverpostej, der nu var i håndbagagen. (Den blev tjekket for narko. Man kan aldrig vide! Men heldigvis er det ikke en af Stryhns faste ingredienser......)
Det var skønt at blive hentet i lufthavnen og endelig at få tømt kufferten for slik og Anders And blade.

The next travel-day went uneventful. By all means. I passed security with my Danish liver pate, which now shifted to my carry-on bag. (It was drug-tested. You never know! Fortunately, this was not one of the ingredients......)
It was wonderful being picked up at the airport and finally emptying the suitcase for candy and Donald Duck cartoons.
Jeg fik lov at se min nevøs utrolige færdigheder i forhold til fingerstrikning.
Han har fri fra skole i dag, og hans planer lød på at "sidde i sofaen og strikke sammen med moster". Den del med at sidde i sofaen holdt godt nok, men foreløbig sidder jeg her med computer, mens han spiller iPhone.....
Det er hyggeligt!

I was allowed to see my nephew's amazing finger-knitting skills in action.
He has the day off from school today, and his plans called for "sitting on the couch, knitting with moster".
The part about sitting on the couch came true, but so far, I'm here with my computer, while he is playing on iPhone......
We are having such a great time!
Der var også lejlighed til at se de strikkede trøjer i brug. Faktisk havde de været så søde alle tre at have strikkede trøjer på i lufthavnen! Som I kan se, endte blusen til min niece præcis rigtig i størrelse og det hele. Jeg var ellers NOGET nervøs!

I also had the opportunity of watching the knitted sweaters being used. Actually, all 3 kids were sweet enough to wear knitted sweaters when picking me up at the airport! As you can see, the sweater for my niece ended up the exact right size and all. I was QUITE nervous when shipping it!
Vi var også i Whole Foods. Et MEGET sundt supermarked. Hvor man altså kunne købe chokolade-overtrukne chips. Jamen, hvad SKER der for dem?

We also went to Whole Foods. A VERY healthy supermarket. Where you could buy these chocolate-covered potato chips. But - WHAT'S going on?

2 kommentarer:

  1. Dejligt at det lykkedes uden yderligere problemer :-)
    Kan se at din taske er lige så fyldt med slik som min, når jeg tager afsted.
    Jeg skal altid have Piratos, Tyrkisk Peber, makrel i tomat og pålægschokolade med ;-)
    Sikke flot din bluse er blevet til niecen. Og så fint den passer.
    Den har været på min liste længe. Nu rykkede den lige lidt op :-)
    Sikke han da kan fingerstrikke, den nevø.
    Hvad skal han bruge det til?
    Kender godt Whole Foods. Lækre (og dyre) varer. Det undrer mig ikke at de laver Chips med chokolade :-)
    Fortsat god tur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lakridser er i ret høj kurs, ja! Til min skræk opdagede jeg, at jeg også havde haft Kinderæg med i kufferten fra min svogers fætter. Dem havde jeg ikke lige turdet putte i selv!
      Det fingerstrikkede ved jeg ikke helt hvad skal bruges til, men lang, det er den ihvertfald!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails