torsdag den 23. februar 2017

Selv om jeg ikke vandt / Although I didn't win

For nogle uger siden var der en rigtig fin give-away på Instagram fra hende her. Jeg deltog, men var også inde og kigge i shoppen, og hold nu op, for nogle lækre sager! Jeg kan ikke stå for så flotte farver, og midt i min strikkeliste (som ikke inkluderer noget til mig selv indtil videre) kom jeg altså lige til at købe lidt.
Farverne er lige så smukke i virkeligheden, garnet er dejligt blødt, og når jeg engang kan strikke noget til mig selv igen (måske i april?) skulle det måske være et par strømper af noget af det her....

A few weeks back, there was a wonderful give-away on Instagram from this lady. I participated, but also look at the webpage of the shop, and oh wow, what beautiful stuff! I can't resist colors this beautiful, so in the middle of my to-do list (not including anything for me right now), I happened to buy a few things.
The colors are just as beautiful in real life, the yarn is wonderful and soft, and once I'll get to knit something for me again (maybe in April?), it might be socks from one of these skeins....

8 kommentarer:

  1. skønt garn, men er fragten ikke dyr, kan se det er fra england:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kostede bare 36 kr i porto ifølge min regning!

      Slet
  2. Lækkert garn frister altid.

    SvarSlet
  3. Saa "vandt" du lidt alligevel, selvom du selv maatte betale :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føltes totalt som at vinde alligevel!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails