torsdag den 2. juli 2020

Alt for meget yoghurt og en fødselsdag / Far too much yoghurt and a birthday

Den sidste uge har jeg spist helt VILDT meget yoghurt! De sidste dage både til morgenmad og frokost. Tænderne føles stadig lidt mærkelige, så jeg tager nok et par liter til, inden jeg går tilbage til rugbrød som IKKE er smuldret. For yoghurt er bare så meget bedre med en god gang rugbrød i. Er jeg den eneste som synes det? Man bliver så dejligt mæt.....
I aften skal jeg vove pelsen og spise lasagne til aftensmad. Glæder mig allerede.

This past week I've been eating CRAZY amounts of yoghurt! These past days both for breakfast and lunch. My teeth still feels a bit weird, so I guess I'll a couple of liters more, before going back to rye bread that has NOT been crumbled. Because yoghurt is just so much better with a nice bit of rye bread in it. Am I the only one doing that? You get this nice satisfied feeling.......
Tonight I'll really take a big step and have lasagna for dinner. Can't wait.
I går fyldte Øresundsbroen 20 år! Til min overraskelse sad jeg pludselig og så Lukas Graham i live-koncert fra toppen af broen. Det var SÅ hyggeligt!
Lige nu, med Coronavirus og alt det, er der stadig god plads i toget, og den der fejring er jo lidt minimalistisk, alt taget i betragtning. Balloner ved betalingsanlægget og en sanger på toppen af en pylon, men altså. Når jeg nu kører over et par gange om dagen, føles den lidt hjemlig.
Så - tillykke!

Yesterday, the Øresund bridge turned 20! I was surprised when I found myself suddenly watching Lukas Graham in a lice-concert from the top of the bridge. But it was SO nice!
Right now, Coronavirus and all, there are plenty of seats on the train, and the celebration is kind of minimalistic, everything considered. Balloons at the ticket centre and a singer on top of one of the pillars, but still. Now that I cross it a couple of times a day, it feels like home.
So - congratulations!

4 kommentarer:

  1. Nej da. Jeg smuldrer også rugbrød oven på yoghurt. Jeg elsker rugbrød og kan uden problemer spise det morgen, middag og aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER bare bedre med rugbrød, ikke? Jeg ELSKER også rugbrød. Min norske kollega er forfærdet over at jeg kan spise det til frokost HVER dag. Hun synes overhovedet ikke det er rigtig mad......

      Slet
  2. Hvad har du fået lavet? Engang jeg fik hevet en tand ud, kom jeg tyggegummi ned i hullet når jeg spiste, så kom der ikke noget ned i hullet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder smart med tyggegummi!
      Jeg fik den helt store tur for mine virkeligt dårlige tænder. Implantater i den ene side, rodspidsamputationer i den anden side. Jeg har virkelig lignet en hamster, men nu er der nærmest kun de blå mærker tilbage som jeg er nødt til at foklare.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails