tirsdag den 7. juli 2020

Halvvejs / Halfway

Ryggen og det ene ærme er færdigt til min bluse "Brest" som jeg købte fra La Droguerie for et par år siden. Jeg tror den bliver god og kommer til at passe rigtig fint og det hele, MEN!
Nu har jeg strikket halvdelen. Jeg har brugt 240 gram, og der er 205 gram tilbage. Godt nok skal halsåbningen på forstykket være lidt større, og forstykket skal være 10 cm kortere, hvilket betyder at der måske er nok. Måske ikke.
Det er jo helt vildt, så nervepirrende strikketøj kan være! Man kan dog købe garnet online hvis alt ligesom bliver en katastrofe, men altså.....

The back and one sleeve are done for my "Brest" sweater that I bought at La Dorguerie a few years ago. I do think it will be great and fit really well and all, BUT!
Now I made half. I used 240 grams, and I have 205 grams left. So you know the neckline on the front will be a bit wider and the front will be 10 cm shorter, which means that I might have enough. Maybe not.
It's crazy, how nerve-wrecking knitting can be! The yarn can be bought online, though, if it turns out to be a disaster, but still......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails