tirsdag den 14. juli 2020

Starten på en pæon / The beginning of a peony

Jeg er startet på endnu en ting til mig selv. Årets sommerbluse! Det bliver en "Peontopp" fra Sandnes i en rigtig hindbærrød farve. Faktisk min julegave.
Foreløbig ser det godt ud. Når jeg kommer lidt længere, tror jeg nok jeg vil afvige lidt fra mønsteret. Jeg synes ærmerne sidder så vældigt langt nede. Tror jeg tager lidt mere ud så bærestykket bliver mere rundt og ærmerne kommer op på mine arme. Foreløbig ser det godt ud!

I've started another thing for me. This years summer top! It is a "Peontopp" from Sandnes in a really bright, raspberry-red color. It's actually my Christmas present.
So far, it looks good. When I've worked a bit more, I do think I will deviate from the pattern a bit.
I do think the sleeves sit very low. I do think I'll increase somewhat more on the yoke to make it more round and put the sleeves up where my arms are. So far, it looks good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails