fredag den 10. juli 2020

Klompelompe

Ann Jeanet kom forbi for at låne nogle opskrifter til babystrik. Hun fik lov at kigge i en ordentlig stak af bøger, men sad ret hurtigt fast i Klompelompe bøgerne. Jeg tror jeg har dem allesammen.
Jeg kiggede også i opskrifter. Det er ikke så tit jeg bare sidder der og kigger i bøger! Så nu har jeg lyst til at strikke Klompelompe.
F.eks. denne her lille kjole eller romper?

Ann Jeanet came by to borrow some patterns for baby-knits. She got to look in a big pile of books, but very soon she got stuck in the Klompelompe books. I do think I have all of them. 
I also looked at patterns. It's not that often that I just sit there, looking at books! So now I really feel like knitting Klompelompe.
For instance this little dress or romper?
Eller denne her ret enkle, smukke sweater?
Men altså. Der skal lige være plads mellem alle strømperne. Det er også dejligt at strikke til mig selv. Men engang? Til efteråret?

Or this quite simple, very beautiful sweater?
But really. Just need room between all the socks. I also love knitting for me.
But at some point? In the fall?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails