lørdag den 25. juli 2020

Sikkert fordi de er amerikanske / Probably because they are American

Der er tomater i haven igen. Det gik så godt sidste år, og i år ser det faktisk også ok ud.
Jeg købte den der "slikkepind" med tomatfrø i da jeg var ovre hos min søster, og ifølge den medfølgende forklaring skulle det være cherrytomater. Men de ser godt nok noget store ud, så jeg håber da bare på at de bliver almindelig størrelse? Altså, almindelig dansk størrelse. Man siger jo at alting er større i USA......

There are tomatoes in my garden again. It worked out very well last year, and this year it also looks good. I bought the "lollipop" with tomato seeds when I visited my sister, and according to the instruction, it should be cherry tomatoes. But they do look a bit bigger, so I just hope they turn out the normal size? Well, ordinary Danish size. They do say everything is bigger in the US......
Nu kommer så det rigtig sjove, for den anden tomatplante har en ANDEN slags tomater! De er lidt riflede og ser lidt mindre ud.
Jeg gav en plante til Ann Jeanet. Det bliver jo så interessant hvordan hendes tomater bliver......

And here is the really fun bit, since the other plant holds ANOTHER kind of tomatoes! These look a bit like tiny pumpkins and are smaller than the other ones.
I gave a plant to Ann Jeanet. It will be interesting to see how her tomatoes turn out......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails