torsdag den 22. oktober 2020

Smuk i rosa / Beautiful in pink

Jeg har strikket en lille vest. Eller en lidt større vest, skal man måske sige. Lille K fik en fin, grøn vest, som hun forlængst er vokset ud af. 
Jeg synes mønsteret er så fint. Det synes hendes mor også. Så nu får hun en til som er større. 
Strikket i Tynn Alpakka Ull fra Sandnes, købt i Aarhus dengang hendes mor var gravid med hendes storesøster. Vesten er strikket på pind 3,25 (tror jeg nok) og den vejer 90 gram. 

I made a little vest. Or a vest that's a bit bigger, if I may say so. Little K had a beautiful, green vest, that she grew out long ago. 
I really do love the pattern. So does her mother . So now she will have another one that's a bit bigger. 
Made with Tynn Alpakka Ull from Sandnes, bought in Aarhus when her mother was pregnant with her big sister. I made it on size 3.25 mm needles (I think), and it weighs 90 grams. 
Knapperne er også fra Aarhus. Jeg købte nogle stykker, og lige til denne vest er de jo perfekte! Søde lille Marie fra Aristocats. 
Nu kan barnet holde sig tilpas varm denne vinter. Jeg tror vesten er til at vokse i, men det er fint. 

The buttons are also from Aarhus. I bought a few bits, and they are perfect for this vest! Cute little Marie from Aristocats. 
So now the child can stay perfectly warm this winter. I think it's a bit big, but that is perfect. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails