tirsdag den 10. august 2021

Man får ideer / You get ideas

Det er dejligt at have ferie. Jeg tænkte jeg skulle læse i min bog og sidde på terrassen, men så fik jeg lyst til at sy. Jeg har en stadig tanke i baghovedet om at få syet mig nogle bluser af mit afrikanske stof (som jo egentlig er farvet i Holland....) og er kronisk på udkig efter et mønster jeg synes vil passe. 
Men med hovedet i skabet fik jeg andre ideer. Hvad det blev, skal I nok få lov at se, men det skal lige blive færdigt først. 
Har I andre også et skab med stof? Det er altså bare skønt at kunne gå ned til! Godt nok er der meget spøjst stof, men også en del mere "kedeligt". Det er endda smart når man har børn på besøg og man synes de er gamle nok til at lære at sy. Det er godt med et lager. 

Vacation is great. I thought I'd be reading my book, sitting on my terrace, but then I felt like sewing. I have this constant thought in the back of my head that I need to sew some tops from my African fabric (which is actually dyed in Holland.....) and all the time I'm on the look-out for a pattern that would fit. 
But once my head was inside the closet I got other ideas. You'll see soon enough what those ideas were, but I just need to get it done first. 
Do you also have a fabric closet? I love being able to go down there! I admit I have a lot of "weird" fabric, but also a lot of the "boring" kind. It's even smart when you have kids visiting and you think they are old enough to learn how to sew. Having a stash is great. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails