lørdag den 14. august 2021

Stadig sjovt / Still fun

Der er altså mere tid til at strikke når man har ferie. Sådan er det bare! Jeg gad virkelig godt bare blive færdig med denne her inden august er færdig, og helst inden ferien er færdig. 
Det føles altid meget lettere når man først har taget maskerne fra til ærmerne, og jeg tænkte at de der 26 cm jeg skal strikke ned fra ærmegabet da bare går supernemt!!!!!!! 
En del timer og 7 cm senere kom jeg i tanker om virkeligheden. Men i det mindste har jeg da lært mønsteret udenad.......

When on vacation, there is more time for knitting. That's just how it is! I would really love to get this done by the end of August, and preferably before my vacation is over. 
It feels so much easier when the stitches for the sleeves are not part of what you knit, and I did think that the 26 centimeters I needed to knit down from the sleeve opening would be so easy!!!!!!!
Several hours and 7 centimeters later reality struck me. But at least I've had time to learn the pattern by heart.......

2 kommentarer:

  1. Den bliver flot, du skal nok nå det, du laver jo noget når du er igang.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, der sker heldigvis noget!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails