søndag den 5. december 2021

Bernie Sanders 4

Min nevø nåede at få sine Bernie Sanders vanter før jeg rejste. Han var MEGET glad. Det var jeg sådan set også....... Der var en del kreativ fortolkning af mønsteret denne gang, men jeg tænker ikke det er noget han kigger nærmere på - der er så mange udgaver af de her vanter! Jeg brugte endnu engang dette mønster, men gentog de ensfarvede omgange og lavede en længere ribkant så de ikke blev for korte. 
Stakkels Daisy måtte endnu engang stå model til noget færdigstrikket, men klarede det igen i fin stil. 
De her vanter er virkelig luksusudgaven. SÅ bløde og lette! Strikket på pind 4 i garn købt i "Foreveryarn" i Doylestown. De vejer kun 50 gram, og jeg tror faktisk ikke jeg gider strikke flere af dem i år.....

My nephew got his Bernie Sanders mittes before I left. He was SO happy. And so was I, actually..... This time, I really had some serious creative interpretation of the pattern, but I guess he won't be checking all the details - and there are so many different patterns for these mittens! Once more, I used this pattern, but repeated the rounds without pattern to avoid them being too short. 
Once more, poor Daisy had to be the model for something finished, but once more, she did very well. 
These mittens are really the luxury-version. SO soft and light! I used 4 mm needles bought in "Foreveryarn" in Doylestown. They weigh just 50 grams, and by now, I actually don't think I will knit more of these mittens this year......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails