tirsdag den 7. december 2021

Shopping

Det var virkelig fedt at være i USA på ferie, og jeg nød rigtig meget at shoppe! Jeg havde virkelig savnet alle mulige butikker. F.eks. bare amerikanske supermarkeder. Eller JoAnn, den kæmpestore krea-butik hvor jeg altid plejer at købe noget virkelig underligt stof. 
Denne gang var ingen undtagelse! Jeg fandt stof med HØNS! Altså - hvor sejt er det lige? Sommerfugle-stoffet er også virkelig fint. 

I really loved being in the US on vacation and I really enjoyed shopping! I just missed all the different kinds of shops. For instance just the American supermarkets. Or JoAnn, the giant craft store where I always buy some really weird fabric. 
This time was no exception! I found fabric with CHICKEN! How cool is that?
The butterfly-fabric is also really nice. 
Om mandagen skulle jeg med min niece i garnbutik. Den i Doylestown var lukket den dag, så i stedet fandt vi denne her, og hvilken hyggelig butik! 
Selv om niecen bagefter påpegede at hun var 30 år yngre end alle andre, og at "Det var virkelig en butik for Moster", så tror jeg også hun hyggede sig. Og hun fandt noget rigtig fint garn til sin næste sweater!

On Monday I was going to a yarn shop with my niece. The one in Doylestown was closed that day, so instead, we find this one, and what a nice shop!
Although my niece afterwards told her parents that she was like 30 years younger than anyone else, and that "this was really a shop for auntie", I do think she also had fun. And she found some really nice yarn for her next sweater!
Jeg fandt det her vildt fine, selvstribende garn i "enhjørningefarver", som tøserne i Brabrand kalder det. Jeg fandt også lidt lækkert tilbudsgarn. 
Det var så hyggeligt at købe garn...... (Og ja. Har også købt for meget i år. Jeg lærer det aldrig!)

I found this insanely pretty, self-striping yarn in "unicorn colors", like the girls in Brabrand calls it. 
I also found a few skeins of lovely discount yarn. 
It was so nice buying yarn..... (And yeah. Also bought too much this year. I'll never learn!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails