søndag den 6. februar 2022

Afslapning / Relaxation

I går var en af de der dejlige dage hvor det hele roder fordi man ikke skal gøre andet end man lige har lyst til. Jeg nød det helt vildt! 
Det eneste jeg faktisk manglede var at fylde gæsteværelset med garn, så havde der været max kaos.
Projekt huer blev færdigt. Der er dog stadig rigtig meget stof tilbage, så jeg må lige finde ud af hvad jeg skal med det.

Yesterday was the kind of wonderful day when everything is a mess because I just had to do exactly what I felt for. I had the best time! 
The only thing I didn't do was filling my guest room with yarn. If I did that, it would have been chaos!
My hat project is done. There is still a lot of fabric left, though, so I need to find out what to use it for. 
Nu er der ihvertfald 7 huer til 7 små hoveder. Jeg tror faktisk de bliver glade for dem, selv om jeg ikke har spurgt om de vil have dem. Mønsteret er dette her. Det er temmelig nemt og enkelt, og det sværeste er faktisk at klippe stoffet. Det der strækstof ligger jo ikke stille!
Der er ikke huer til babyerne. Ikke syede ihvertfald. Der er nok, der skal strikkes!

So now there are 7 hats for 7 small heads. I do think they will like them, although I never asked if they wanted them. The pattern is this one. It's really easy and simple, and the hardest thing is actually cutting the fabric. Stretchy fabric will not lay still!
There are no hats for the babies. Not sewed ones, at least. There is plenty to knit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails