fredag den 4. februar 2022

Glæder mig / Can't wait

Egentlig synes jeg sport er kedeligt. Virkelig kedeligt! 
Men vinter OL er sjovt. Jeg elsker alle de der sportsgrene hvor jeg selv ville brække halsen i løbet af 10 sekunder hvis jeg prøvede. Sådan noget med sne og fart på!
Så det er herligt når vinter OL starter i dag og der er alle chancer for at se alt muligt. Mens jeg strikker. 
Hvad glæder I jer mest til? Jeg synes snowboard freestyle og pukkelpiste på ski er halsbrækkende det bedste!

Actually I do think sports are boring. Really boring!
But the Winter Olympic games are fun. I love all the kinds of sport where I would break my neck in 10 seconds if I tried. You know, snow and a lot of speed!
So it's great when the Olympic games start today and there will be every chance to watch all kinds of stuff. While I'm knitting. 
What are you looking most forward to? My favorites are mogul skiing and snowboard freestyle!

2 kommentarer:

  1. De der halsbrækkende er sjovt. Men jeg kan også godt lidt langrend, skiskydning, hurtigløb m.v. Det eneste jeg ikke gider se, er ishockey. Kæmpestore mænd der slås om en lillebitte puck........

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, ishockey er jeg godt nok heller ikke meget for......
      Det er fedt med OL at der er så meget, at selv om man bare ser alt det man bedst kan lide, så når man vist knapt igennem programmet.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails