tirsdag den 8. februar 2022

4

Det næste par strømper er færdige. De tog lige lidt tid at strikke, selv om de egentlig ikke er så komplicerede. Mønsteret hedder Puget Sound Socks, og egentlig har jeg strikket dem før, men det har jeg glemt....... Garnet er det virkelig fine Mountain Colors Twizzlefoot. Jeg ved ikke hvor holdbart det er med silke i, men smukt og blødt er det!
Planerne er lidt ændret i forhold til modtager - jeg bytter om på to par strømper - men jeg håber, de bringer lykke. De vejer 70 gram og er som sædvanligt strikket på pind 2,5. Jeg har denne gang faktisk (næsten) bare fulgt mønsteret. 

The next pair of socks is done. They took a while to knit, although they are not really that complex. The pattern is called Puget Sound Socks, and I actually knit them before, but I forgot about that...... The yarn is Twizzlefoot from Mountain Colors, and it's soooo pretty! I'm not sure how durable it is with the silk content, but it's beautiful and soft!
The plans are slightly changed concerning the recipient - I will be switching 2 pairs of socks - but I do hope they will bring happiness. They weigh 70 grams and as usual are knit with 2.5 mm needles. This time, I've (almost) just followed the pattern. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails