torsdag den 24. februar 2022

Lidt solskin / A bit of sunshine

Midt i alt andet som skulle strikkes, slog jeg for nogle uger siden op til noget nyt. Da jeg var til barnedåb, kom jeg forbi ribkanten, fordi jeg syntes hende på næsten 7 skulle se at jeg strikkede til hende. 
Hun kunne GODT lide farven, så det var jo godt! Faktisk temmelig heldigt når jeg for nogle år siden købte garnet med hende i tankerne. Ret fint garn købt på Fanø. Tror det er uld og silke, men det er lidt uklart. Det er ihvertfald rigtig smukt. Mønsteret er fra et tillæg til Hendes Verden. 

In the middle of all the other projects needing knitting, I cast on a new project a few years back. When I went to the christening, I passed the rib edge, because I wanted the almost 7 year old to see that I knit for her. 
She DID like the color, which was nice! Actually quite lucky, since I bought this yarn a few years back, thinking of her. Really good-looking yarn from Fanø. I do think it's wool and silk, but I'm not sure. It's really pretty, though. The pattern came with a magazine.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails