tirsdag den 1. februar 2022

Syede mere / Sewed some more

Da jeg fortalte på arbejde om alt mit stof, kom sygeplejersken med en rigtig god ide. En temmelig svensk ide, men en god ide!
Jeg har undret mig over alle de svenske børn jeg ser med stofhuer. Altså - som god strikker synes jeg jo børn skal have uld om vinteren! Men altså - jeg fik forklaret at det er for at undgå man bliver for varm om hovedet, og jeg kunne egentlig godt se at det var smart at bruge noget stof på huer!
Så her er den allerførste. Der kommer nok flere! Den var temmelig nem at sy efter dette mønster

When I told about all my fabric at work, the nurse came up with a very good idea. A rather Swedish idea, but a great idea!
I have been wondering about all the Swedish kids that I see wearing fabric hats. Well - as a knitter I do believe children need wool in the winter! But actually - I was told it's to avoid the head getting too sweaty, and I could see that it can be wise using fabric for hats!
So this is the first one. I'm sure there will be more! It was easily made using this pattern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails