søndag den 12. juni 2022

Hjem / Home

I går gik turen så hjemad. Vi havde hørt meget om kaos i lufthavnen i Amsterdam, og tog derfor afsted i meget god tid! Men det hele gik nogenlunde nemt. Bortset fra at lufthavnen er noget forvirrende. Men alle lufthavne er vel forskellige?
Jeg havde jo ikke strikket meget enhjørning på kongressen, så jeg arbejdede flittigt på den både i toget, i lufthavnen og i flyet. Desuden skulle man vel strikke offentligt, ikke?

So yesterday, we went home. We heard a lot about chaos in the Amsterdam airport, so we made sure to leave early from the hotel! But everything went quite smoothly. Apart from the confusion of the airport. But all airports are different, I guess!
I didn't knit a lot on the unicorn while on the congress, so I made sure to work hard both in the train, at the airport and on the plane. We were also supposed to knit in public, right?
Jeg kom hjem til JORDBÆR! Der er dog ingen billeddokumentation. Jeg skyndte mig bare at spise dem.... Det lille kirsebærtræ er god til at lave kirsebær. Så god til det at det så noget træt ud da jeg kom hjem. Jeg håber, det retter ryggen når kirsebærrene er væk!

I got home to STRAWBERRIES! No photo-documentation, though. I just ate them right away.... The tiny cherry tree is very good at producing cherries. So good that it actually looked a bit tired when I got home. I hope it will straighten it's back again once the cherries are gone!
Den lange rejsedag gjorde virkelig noget godt for enhjørningen! Jeg er nået til halsen, og jeg håber virkelig meget at jeg lige får den færdig i dag. Den bliver såååååå fin, synes jeg! Elsker den virkelig klare grønne farve og den multifarvede enhjørning. 
Alt i alt var det bare skønt at komme hjem! Jeg ved ikke hvordan I har det, men glæden ved at rejse er også at komme hjem igen. Nu skal søndagen bare nydes inden jeg skal arbejde igen i morgen.

The long day of travel was good for the unicorn! I'm at the neck now, and I really do sincerely hope that I will get it done and finished today. It is sooooo pretty, if you ask me! I really love the very bright green color and the multi-color unicorn. 
All in all, it was wonderful coming home! I don't know about you, but I think the joy of travelling is also coming back home. So now I'll just enjoy the Sunday before it's back to work tomorrow. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails