torsdag den 16. juni 2022

Strikketøj til et møde / Knitting for a meeting

For 5 år siden startede jeg på den her til mig selv. Og gik i stå. Og strikkede lidt mere. Og så fik den lov at ligge et par år igen. 
Men nu skal jeg til Göteborg til møde! Og fredag skal jeg til et andet møde! Jeg kan ikke lige komme på hvad jeg skal strikke, så denne her kommer altså med, og så må jeg se, om ikke den kunne blive færdig. Det kunne da være rart.......

5 years ago, I started this one for my self. And stopped. And knit a bit more. And then it got to lie in the bag for a few years. 
But now, I'll be going to a meeting in Gothenburg! And on Friday, I have another meeting! I have no idea what to knit, so I'll just bring this one, and then I'll see if it will get done. It could be nice, though.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails