mandag den 3. oktober 2022

Så lækkert / So delicious

Det er oktober. Egentlig skulle jeg lægge opskrifter op med brystkræft eller Halloween, men altså i dag havde jeg lyst til flødeboller! Elsker virkelig flødeboller, og jeg er ikke den eneste. Min søster bliver akut temmelig oprørt hvis jeg spiser flødeboller mens vi taler sammen, og jeg har opdaget at de fungerer udmærket som bestikkelse til svenske patienter og islandske kolleger. Dagens kaloriefattige variant kan du finde her. På dansk!


It's October. Somehow I ought to share patterns with breast cancer or Halloween, but today I felt like "flødeboller"! (Chocolate-covered marshmallow treats according to Wikipedia) I just love them, and I'm not the only one. My sister will be acutely furious if I'm eating them while speaking to her, and I discovered that they are excellent for bribing Swedish patients and Icelandic colleagues. Today's zero-calory variant can be found here. In Danish!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails