lørdag den 8. oktober 2022

Meget hjemmefarvet / Very home-dyed

De næste strømper jeg skal strikke er knap så store. Størrelse cirka 3 år. Det er altid svært lige at vælge det rigtige garn - det skal jo helst blive fint og sjovt, ikke?
Mens jeg kiggede i (en af) min(e) strømpegarnskasse(r) fandt jeg lige de her to nøgler. Rester fra en gang en af mine søsters børn farvede garn hjemme hos mig. Altså - det der var tilbage efter garnfarveren havde fået sine strømper. Nu bliver det spændende at se det færdige resultat!

The next socks I'll be knitting are not very big. About size 3 years. It's always hard picking the right yarn - I want them pretty and fun, you know!
While I was looking in (one of) my sock yarn box(es) I found these two skeins. Left-overs from when one of my sisters kids dyed yarn at my place. Well - what was left after the yarn-dyer got his or her socks. So now it will be fun to see how they end up!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails