tirsdag den 18. oktober 2022

Tillykke med fødselsdagen! / Happy birthday!

I dag fylder hende her 5 år! Hun holdt fødselsdag i søndags, og det var SÅ hyggeligt! Der var det hele - kager og flag og gaver og sang. Hun nød det præcis så meget som man skal gøre når man bliver 5 år, og det er jo faktisk en hel del! 
Hendes storesøster er jo blevet 8 år og temmelig sarkastisk. Som den slags jo bliver. Da jeg kom med min gave, sagde hun "uuuh - jeg tror det er My Little Pony og strømper!" Hvilket var helt rigtigt. Så fantasiløs er jeg! Men fødselaren blev glad, og storesøsteren gik ind og fandt nogle ponyer og legede med. Slet ikke dårligt!

Today, this girl turns 5 years! She had her birthday party on Sunday, and it was SO nice. She had everything - cakes and flags and presents and song. She enjoyed it exactly so much as a 5-year old can do, and that is quite a lot!
Her big sister is 8 by now, and has grown quite sarcastic. Typical 8. When I brought my present, she said "aw - I think it's My Little Pony and socks!" Which it was. I don't have any imagination! But the birthday girl was happy, and the big sister also went and found some ponies and played with the gift. Not bad at all! 
Men min gave VAR pinlig, viste det sig. Hun åbnede den og sagde "Hvorfor har du strikket de strømper jeg allerede har?" 
For sidste år fik hun strømper som er præcis samme størrelse i præcis samme garn. Eneste forskel er, at i år er striberne helt ens. Jeg tror jeg må til at tjekke min blog lidt bedre inden jeg giver strømper til nogen...... (Hun ville dog ikke bytte dem til nogle andre, så hun var glad nok!)

But my present was indeed embarrassing, as it turned out. She opened it and said "Why did you knit the socks I have already?"
Turned out she had the same size of socks in the same yarn last year. The only difference is that this year, they are identical. I think I'll have to check my blog a bit better before giving socks to people...... (As it turned out, she did not want me to knit another, different pair, so she liked them!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails