lørdag den 15. oktober 2022

Endelig! / Finally!

Fredag før efterårsferien er det jo altid skolernes motionsdag. Kan tydeligt huske hvor LIDT begejstret jeg selv var som barn! Toget til Sverige om morgenen var fyldt med mennesker, som jo så stod af i lufthavnen. Jeg sad og spekulerede over om bare nogle af dem bare ikke gad løbe? Hvem ved?

The last Friday before our fall vacation is always the physical exercise day at school. I do clearly remember how I did NOT love it as a kid! The morning train to Sweden was full with people who got off at the airport. I was wondering if just a few of them tried to escape the running? Who knows?
Det er jo også den dag der er kulturnat. Det er godt nok mange år siden jeg har været med til det. Kan kun huske en stor klump af mennesker som fylder byen! 
Næh - jeg gik hjem og vaskede vægge og loft. Søde Ann Jeanet kom med aftensmad, hvilket var totalt hvad jeg trængte til. Inden jeg satte mig i sofaen med et glas rødvin, talte jeg hele 17 huller i vægge og loft på det temmelig lille værelse. Glæder mig SÅ meget til det er malet!

It is also the day of the yearly cultural night. It's so many years since I joined that event. I just remember a giant lump of people filling the town!
So - I went home and washed the walls and ceiling. Sweet Ann Jeanet came with dinner, which was totally what I needed. Before I sat down on my couch with a glass of red wine, I counted a total of 17 holes in the walls and ceiling of this rather small room. Will be SO good when the painting is done!   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails