lørdag den 10. december 2022

Sne! / Snow!

I denne uge blev det pludselig koldt, og i onsdags kom der sne! Jeg var på vagt, men kunne nyde at gå gennem den fine sne i Lund da jeg skulle ned og købe aftensmad. 
Det her billede udenfor Allhelgonakyrkan var bare for fint. Man kan ikke helt se at det bare er ud til et vejkryds, vel?

This week, the weather suddenly turned cold, and on Wednesday, we had snow! I was on call, but could enjoy walking through the pretty snow in Lund when I was on my way to buy dinner. 
This picture outside Allhelgonakyrkan was just too beautiful. You would never guess that it's just a big intersection in the background!
Der plejer ikke at komme sne i Tårnby - tror vi er for tæt på havet - men jeg blev overrasket da jeg kom hjem til min cykel på stationen. Det var ikke nogen glædelig overraskelse at skulle sidde på den cykel! Men altså. Sne. Hvem kan blive rigtigt sur over det når det kommer så sjældent?

Usually, there isn't a lot of snow in Tårnby - I guess we're too close to the ocean - but I got a surprise when I got back to my bike at the station. It wasn't a happy surprise having to ride that bike!
But really. Snow. Who can get really mad when it happens so rarely?
Min træstub i haven nåede at se helt magisk ud med sneen. Den ser nu generelt lidt magisk ud - med mærkelige svampe det meste af tiden! 
I dag er sneen næsten væk. Det gør mig ingenting. Det bliver spændende om der når at komme mere!

My tree-stump in the garden looked almost magical in the snow! It usually looks a bit magical, though - growing weird fungi most of the time! 
Today, the snow is almost gone. That's fine with. Will be fun to see if we will get some more!

2 kommentarer:

  1. Sne er skønt, Den der lygtepæl i Lund ser lidt Narnia-agtig ud i sne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk - det var PRÆCIS min tanke! Jeg ventede næsten at Mr. Tumnus skulle komme rundt om hjørnet med alle sine pakker.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails