fredag den 16. december 2022

Jeg forstår det ikke rigtigt / I don't really get it

Måske er min strikkefasthed helt i skoven når det gælder babytøj, men hver eneste gang jeg går i gang med sådan en lille trøje hvor man strikker både ryg og forstykke, synes jeg det bliver så stort! Det var meget heldigt jeg slog op til den mindste størrelse, for denne trøje bliver til at vokse i. Babyer vokser jo. Farverne og hulmønsteret er pænt, synes jeg, og så må jeg bare improvisere lidt med længden så det hele passer sammen. 

Maybe my gauge is way off when I'm knitting baby-stuff, but every single time I start one of these tiny cardigans where you knit the fronts and back all together, it's always so big! It's fortunate that I picked the smallest size, because this cardigan will be great for a growing person. Babies do grow. 
The colors and the lace pattern is nice, I think, and then I'll just have to improvise length-wise so everything fits in the end. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails