torsdag den 1. december 2022

Ventetid, prinsesser og fart / Waiting, princesses and speed

Hvis der er en ting Disneyland er fuld af, så er det ventetid! Jeg havde som krav at vi SKULLE tage billede med en prinsesse, og det er nok det sted med den allerlængste ventetid overhovedet. Som i virkelig lang! Jeg tror faktisk vi ventede næsten 3 timer. Så længe, at barnet til sidst gerne ville lære at strikke........ 

If there is one thing typical for Disneyland, it's the time waiting! I decided that a photo with a princess was a MUST, and I guess it's the place with the slowest and longest queue. It takes like forever! I do think we waited for almost 3 hours. We waited for so long that the child wanted to learn how to knit in the end.....
Men så mødte vi også virkelig en prinsesse! Det var Ariel, som var så smuk og stillede op til mange billeder. Det er altså nogle sjove billeder at have bagefter, synes jeg!
Til gengæld nægtede alle de to andre så at stille op til flere billeder efter det. 

But then we met a real princess! We met Ariel, who looked so beautiful and had many photos taken. I do think these photos are so much fun afterwards!
But then the other two refused to wait for any more photos after this one. 
Der var også delte meninger om rutsjebanerne. Med alle køerne og alle de ting man kan se i Disneyland, så kan man ikke nå supermange ting, og jeg føler mig endelig så gammel at jeg vil have lov at nægte at sætte mig op i noget jeg ikke har lyst til. 
Space Mountain (som nu hedder noget andet) havde jeg lyst til. Havde vistnok glemt HVOR vild den er! Det fik vi det her billede ud af. 
Alt i alt var det gode minder fra en dejlig tur. Hvor jeg da også fik strikket lidt. 

We also had some different views on the rides. With all the queues and all the other stuff to see in Disneyland, you cannot try that many things, and I finally feel old enough to be able to just refuse getting into things I don't feel like. 
Space Mountain (which took a new name) was something I felt like. I guess I forgot HOW crazy it is! We ended up with this phot. 
So all in all, it's nice memories from a lovely trip. And I got to knit some. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails