mandag den 26. december 2022

På tur / Travelling

Julemorgen var så hyggelig som den kunne være. Med nyt legetøj og spændingen udløst! 
Lillebror skulle åbne sin sidste gave. Det fik han temmelig meget hjælp til! Ikke, at han var ked af det, altså! Bagefter legede pigerne med bilerne, og han legede med kassen. Og var glad!

Christmas morning was a wonderful as it gets. The excitement was over and there were new toys!
The little brother was opening his last present. He had a lot of help for that! He wasn't upset over it. 
Afterwards, the girls played with the cars, and he played with the box. And was happy!
Jeg skulle videre til min bror. I Aarhus nåede jeg lige at gå en lille tur med den tunge kuffert. Det er heldigt der er hjul!

I was travelling on to my brother's. In Aarhus, I had time for a little walk with the heavy suitcase. Luckily it has wheels!
Jeg nåede hen til den kæmpestore og virkelig flotte Lego-udstilling hos Salling! Her er dronningens slot, for eksempel!

I got to see the giant and really amazingly beautiful Lego-exhibition at Salling! This is the queens castle, for instance.  
Vel fremme i Blenstrup ville jeg ud at gå en lille tur. Skulle gå mine 10.000 skridt, jo! Jeg tog et billede af udsigten. Der ER sort i Jylland! 
I virkeligheden var der jo lidt lys hist og her, og HELT stille. Det var en dejlig tur!

I arrived in Blenstrup, and I wanted to take a small walk. I wanted my 10,000 steps, you know! I took a photo of the view. Jutland IS quite dark!
In reality, there was a bit of light here and there and TOTALLY quiet. It was a lovely walk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails