tirsdag den 9. januar 2024

Jeg må hellere sætte fart på / I'd better speed up

Jeg strikker jo kattesweater. Den er kommet så langt at kattene er færdige, og det ser godt ud! Bundfarven skal snart være blå, og det tror jeg bliver rigtig flot! 
Hende på 8 som skal have den glæder sig RIGTIG MEGET! Hendes mor skrev i søndags at hun havde spurgt om posten var kommet? Da forældrene spurgte hvorfor, fortalte hun, at hun har "bestilt en lilla kattesweater". Så den veeeeeenter hun så på. 
Jeg må virkelig strikke hurtigere! Jeg kan vist ikke kun skyde skylden på PostNord!

So I'm knitting a cat sweater. It's so far along that the cats are done, and it's looking good! 
The main color is switching to blue in a while, and I do think it will look really nice!
The 8 year old who is going to have it, is REALLY EXCITED! Her mum wrote me this Sunday that she had been asking if the mail had come? When her parents asked why, she said that she "ordered a purple cat sweater". So now she's just waaaaaaaaaiting. 
I really need to knit faster! I cannot just blame the post office. 

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails