torsdag den 18. januar 2024

Katte / Cats

Jeg må erkende at det går helt utroligt langsomt med kattene. De sidste dage er jeg kommet sent hjem og har faktisk ikke fået strikket så meget, selv om jeg havde tænkt at ihvertfald det ene ærme skulle være færdigt nu. 
Kroppen op til ærmegabet er ihvertfald færdigt. Det er så fint! Ærmerne er virkeligt hurtige at lave. Forestiller jeg mig. Jeg skal bare i gang. 

I have to admit that the cats are growing extremely slowly. These last days I've come home late at night and have not knit so much, al though I have thought that at least one sleeve should be done by now. 
The body up to where the sleeves will be joined is done at least. It's so pretty! The sleeves will be really fast. I imagine. I just need to start. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails