tirsdag den 30. januar 2024

Så blødt og fint / So soft and pretty

Den kommende vest lover virkelig godt! Garnet er så blødt og mønsteret er bare så pænt. Alle mine 5 tråde som strikkes sammen passer også rigtig godt til pindestørrelsen, faktisk. 
Der er kun 2 problemer ved det her. Den røde farve og glimmeret er en lille smule julet. Det største problem er, at jeg vil have den færdig. NU!!!!!! 
Jeg har simpelthen mindre tålmodighed end en 8-årig.......

The upcoming vest looks promising! The yarn is so soft and the pattern is just so pretty. All my 5 threads that are knit together are perfect for my needle size. 
There are only 2 problems with this. The red color and the glitter might be a bit Christmassy. The biggest problem is that I want it done. NOW!!!!!
So it seems that I am less patient than an 8-year old.......

2 kommentarer:

  1. Den ser bare varm og dejlig ud. Min tålmodighed er cirka lige så lang som din, altså!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh - tak skal du have. Jeg ville ønske jeg kunne strikke hurtigere!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails