torsdag den 24. september 2009

Septembers projekt

Jeg har ikke fået strikket vildt meget til mig selv i denne måned. (snøft) Eftersom mine private regler for "12 projekter i 2009" inkluderer, at det helst skal være en ting til mig selv, er det jo et problem!
Men så kom jeg i tanker om mit mobiletui, som jeg er rigtig, rigtig glad for. Jeg bruger det konstant til min fine, stadig ret nye telefon, og det er såmænd også bare rigtig hyggeligt at gå rundt med i hånden. Derfor er den lille "taske" nu officielt udråbt til at være septembers projekt! Sølle 10 gram Kauni krævede den vist, men lidt har også ret, som man siger.....

2 kommentarer:

  1. Mine 12 projekter er gået lidt fløjten. Jeg overbeviser mig selv om,at det er 12 projekter på 1 år! Så håber jeg der kommer nogle små halstørklæder osv til at rette op på det.

    Signe

    SvarSlet
  2. Ja - heldigvis bestemmer man jo selv....
    Jeg havde tænkt, jeg ville strikke STORE ting til mig selv. Men det gik heller ikke helt efter planen...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails