fredag den 11. september 2009

Så er det sagt!

Jeg kan faktisk ikke så godt lide fødselsdage. Jo, andres er OK, men min egen? Jeg får altid en mindre depression i dagene op til min fødselsdag.
Også denne gang.... Men ved du, hvad der er mærkeligt?
Det ender altid med at blive en dejlig fødselsdag alligevel! Måske hænger det sammen med mine yderst begrænsede forventninger?
Eller også skyldes det:
- at jeg igår trøsteshoppede nogle fantastiske bluser ved et udsalg i Frederiksberg centeret. Den ene har jeg på i dag - den er aldeles hindbærfarvet med fine broderier i kanterne, og jeg kan umuligt tro andet, end at den hjælper på humøret!
- at jeg i går afleverede fugle til pasning, og på vej ud af døren fik 3 STORE fødselsdagsknus af søsterens børn
- at jeg i "morges" fik en tillykke-sms fra en veninde (der står meget, meget tidligt op) kl. 04.45
- at jeg kl. 7 blev ringet op og fik en fødselsdagssang fra søster + børn
- at jeg kunne åbne de fine gaver, der er billede af øverst: et øreringestativ og de søde små hønse-øreringe fra min bror og svigerinde, og 2 nøgler strømpegarn (af mit yndlingsmærke) i nogle nye farver, der vist også kun kan løfte humøret.
- at vejret er så fantastisk!
- at der er hilsener på facebook, inkl. fra indtil videre 1 niece
Jo - jeg tror faktisk, det er og bliver en rigtig, rigtig dejlig dag. Også selv om jeg skal lave 2. udkast af ph.d.-en færdig.....

4 kommentarer:

  1. til lykke, til lykke! og selvfölgelig bliver det en heltigennem dejlig dag. jeg synes tværtimod det er vidunderligt at blive ældre, kunne aldrig tænke mig at blive 20 igen, uha!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hej Frida
    Tusind tak! Du har jo ret - jeg har virkelig heller ikke lyst til at være 20 igen. Uha! Tak, fordi du lige mindede mig om det!
    Foreløbig er det en super dag....

    SvarSlet
  3. Må jeg have lov til at ønske hjertelig tillykke

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails