fredag den 16. oktober 2009

Argh fra Minneapolis!

Jeg havde liige skrevet en længere søforklaring om alt strikkeriet, da min telefon hoppede af forbindelsen! Aaaarrggghhhhh!
Her kommer et hurtigt resumé: jeg strikkede hele vejen herover i flyet (sjal), strikker hele dagen til kongres (babyhuer - nu i gang med nummer 8) og strikker periodevis i søvnløse nattetimer, takket være jetlag (svogerens sweater) - resultat? Min højre arm er lidt øm..... Stoppe? Nej, da!
Pakken fra Knitpicks var skøn, og jeg skal også lige have besøgt en lokal garnbutik.
Eftersom jeg ENDELIG - efter 3 dages internet-abstinenser - har fundet en fungerende forbindelse, regner jeg med yderligere rapportering i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails