torsdag den 3. december 2009

Frøer, køer og hjerteblod....

Okay - det er vist ikke 100% de rigtige navne. Det røde hedder nemlig Rottkäpchen - mit tyske er ikke til fremvisning, men jeg føler mig ret overbevist om, at det ikke betyder hjerteblod....
Den første og største portion af Wollmeise-garnet er ankommet. Ventet med stor, stor spænding! Sendt anbefalet, pakket i den fineste papirpose og duftende efter vask.
Ko-garnet (i midten) er fint nok, synes jeg, og vil passe perfekt sammen med de Geilske englefødder - nemlig det brune strømpegarn med silke, som jeg købte på udsalg. Men altså. Ko-garn? Hun må have en ret finurlig hjerne, hende, der kører den butik!
Nu venter jeg så bare på det "Herbst"-farvede garn. Har absolut ingen anelse om, hvordan det mon ser ud! Men mon ikke jeg bliver glad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails