torsdag den 31. december 2009

På falderebet...

I disse sidste timer af 2009 lykkedes det faktisk at få bullen af slangespændetrøjen færdig. Ikke i så tilbagelænet stil som planlagt - der er mange, mange ender og den mangler et ombuk forneden.
Men der er lukket af, og det er jo en god start/slutning!
325 gram vejer den, og det får lov at tælle med her i 2009. Næste år (i morgen) får den så lov at blive januarprojekt i "12 projekter i 2010" (hvilken ære!)
Dermed er jeg nået op på at have strikket 9,665 kg garn i år. Det er vist rekord for mig!
Med disse ord (efter en dag med reje-pilning og spekulationer over, hvorvidt jeg bedst kan lide hun-rejer (med rogn) eller han-rejer (med en del ekskrementer) - jeg tror nok hun-rejer... Nå. De endte alle som dejlig rejesuppe til forretten!) ønskes du et
GODT NYTÅR!
Vi "ses" næste år.

2 kommentarer:

  1. Den er altså ret flot!!! Glæder mig til at se den live...
    Det ser ud til at være et godt startskud for 2010 :-)

    SvarSlet
  2. Uha ja, nu er jeg da godt i gang med januarprojektet! (Så må vi se, om den ender der. Nu har den været potentielt oktober-, november- og decemberprojekt...)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails