søndag den 5. september 2010

Pludselig var den væk....

Ferien er rigtig slut nu. Altså - egentlig sluttede den jo for en uge siden, men den sidste uge har jeg været på besøg på en anden afdeling, og det er jo ikke helt rigtigt arbejde, vel? (Selv om det er lidt hårdt hele tiden at være interesseret og stille intelligente spørgsmål!)
I dag står den på arbejde igen. For min skyld kunne ferien godt have varet lidt længere!
Det var en dejlig ferie - der skete en masse, og alligevel var der tid til at tage tingene i god ro og orden. Den sluttede for tidligt, men med mere energi på kontoen, så den har vel varet længe nok?
Det samme kan man næsten sige om sommeren. Den kom sent, var vældig intens og meget varm, og pludselig var den suset videre til andre himmelstrøg. Nu er det umiskendeligt efterår!
Ikke, at det gør noget, altså. September er en god måned! Det må strikkemæssigt blive min "gør-tingene-færdige" måned, for hold op, som min lejlighed er invaderet af UFO-er lige nu!
Det er også måneden med the på d´Angleterre, planlagt plukning af hyldebær og - ikke at forglemme! - en strikkeweekend på Fanø. MED godt selskab, masser af hygge OG indlagt besøg i Ho.... (ho ho ho!)

3 kommentarer:

  1. Det lyder til at blive en fantastisk september - Fanø ho ho - heldige dig

    SvarSlet
  2. HO ho - heldige dig :-)

    Sikke en september som venter. Mon dr blvier tid til Dr. who før oktober *G*

    SvarSlet
  3. Ho ho - jeg glæder mig!
    September? Altså - programmet er meeeeget skrabet i forhold til oktober. Dér får jeg ikke tid til noget!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails