torsdag den 2. september 2010

Ser det her måske færdigt ud?

August pakkede pænt sammen og sagde farvel, mens september sneg sig ind ad bagdøren.
UDEN altså at min august-spidskompetence kunne snøvle sig sammen til at blive færdig....
Lige nu ser den sådan ud. (Beklager de elendige farver en sen aften på et stuegulv!)
Vildt sjovt, synes jeg! Den ligner jo ikke ligefrem en lækker trøje, men til gengæld synes jeg den råber højt om, hvor mange masker og hvor mange (mange) timers arbejde der allerede ligger i den.
Jeg er faktisk ikke i tvivl - den bliver superlækker til vinter. Men det var lige overmodigt nok at tro den kunne strikkes på 2 uger! (bare en anelse overmodigt, altså...)
Lige om snart starter jeg på det sidste af ryggen, og så er det slut med at ligge dér og ligne starten på en poncho eller et overskåret babytæppe! Til gengæld skulle der så lynhurtigt (i snegletempo. Suk!) vokse en trøje færdig!

2 kommentarer:

  1. Så er der måske frit valg på alle hylder? Eller var det kun dig, der skulle have mit garn, hvis jeg ikke lavede en UFO færdig hver uge???

    KH Karina - som lige har lavet endnu en UFO færdig (Hæ-hæ) - og bestilt nyt garn hos Kenneth Weller, Liselottes Garnpusher. Man skulle jo nødig løbe tør...

    SvarSlet
  2. Ja, skam. Der skulle jo nødigt mangle garn, som du selv påpeger!
    Med det tempo, du gør ting færdige, tror jeg iøvrigt dit garn kan sove godt.... (metoden virker strålende!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails