tirsdag den 9. november 2010

GAGTAC

For nogle uger siden forsvarede min kollega sin ph.d.
Noget med gener og risiko for leukæmi-udvikling hos børn..... Jeg fik en base-sekvens ud af ham, og det var meningen, at denne DNA-streng skulle foræres væk ved forsvaret. Men så kom jeg ikke og det ene og det andet. Men ihvertfald - nu er vi på kursus sammen, og i aftes blev de sidste detaljer syet (der er meget syning i denne model!) så han kan få den i dag.
Han HAR bare at være glad for den!
Der er gået bare 20 gram garn ialt, så jeg trænger gevaldigt til at strikke noget tungt, hvis jeg skal nå op på 10 kg i år!
Mønsteret? Det kan du finde her.

A few weeks ago my collegaue held his ph.d. defence. Something with genes and the risk of development of leukaemia in children..... I had him tell me the base-sequence, and I wanted to give him this DNA-string for his defence.
But then I didn´t come due to a lot of things. But. Anyway! Now we are taking a course together and last night I finished sewing the details (lots of sewing in this model!) so that he can have it today.
He will BETTER be happy!
I used just 20 grams of yarn, so I really need to make something heavy now, if I am ever going to knit 10 kg´s of yarn this year!
The pattern can be found here.

2 kommentarer:

  1. hehe, den kiggede jeg også på til Oskar. Forsøgte at finde en skæringssekvens for SavI, men opgav tilsidst, jeg gik helt kold i alt det der fiddleri man skulle lave...
    Han bliver garanteret glad!

    SvarSlet
  2. Han blev meget glad, men hvad han skal bruge den til, ved jeg ikke.
    Jeg foreslog venligt at han jo kunne få et barn mere og bruge den som babylegetøj (han har 3 piger, der ikke er babyer) - hvorpå hans øjne flakkede og han hviskede "Shhh!"

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails