mandag den 15. november 2010

i-jul / i Christmas

Jeg skal faktisk bruge denne opskrift til en julegave.
Det kunne være, at andre af jer har/får samme behov - for hvor mange Apple-gale mennesker er der efterhånden ikke? (Ja, jeg spørger bare!)
Lidt mærkelig. Ret sjov. Totalt cool som gave til en MacNørd!

Actually - I need this pattern for a Christmas present.
Maybe some of you need it as well? (Maybe you don´t know how much you need it - yet)
The number of Apple-crazy people is increasing rapidly, and you might know someone....
A bit weird. Very funny. Totally cool as a gift for a MacNerd!

7 kommentarer:

  1. Ret cool. Den maa jeg huske.

    SvarSlet
  2. Jeg tror, de vil bringe glæde, når jeg engang får strikket dem!

    SvarSlet
  3. Super sej ide, den må huskes!

    SvarSlet
  4. Perfekt. Dem må jeg lave på et eller andet tidspunkt.

    SvarSlet
  5. De sokker ville bringe glæde hos flere her i huset...

    SvarSlet
  6. Det lille mønster må snilt kunne overføres til andre arbejder også - jeg kunne sagtens forestille mig et par eller to, som ville synes, det var vildt sjovt med f.eks. "lomme" til Ipod og lign.

    SvarSlet
  7. Det er et meget praktisk lille mønster at bruge lidt hér og dér, tror jeg!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails