mandag den 8. november 2010

Solskin i november / November sunshine

Jeg er begavet med et par nevøer, der æææææælsker SvampeBob Firkant.
Seriøst! Hvis de kunne, forsvandt de gerne ned til Bikini-bunden for at få en krabbe-burger.
I fredags sad vi og så på Ravelry. Og fandt denne taske.
Jamen, kan den ikke bare lyse november op og få alle til at smile?
Det er vel bare at komme i gang!

Two of my nephews loooooooooove SpongeBob Squarepants.
Seriously! If possible, they would hurry down to Bikini Bottom to have a crusty crab-burger!
This friday we were surfing Ravelry. And found this purse.
Well, if this could not light up November and make everybody smile at you?
It is simple. Just cast on....

(For nu at ødelægge mit evt. image, så kan jeg vel også afsløre, at lørdagens strikke-hygge inkluderede SvampeBob-film? For mosteren er også lidt skudt i ham....)

(I might ruin my potential reputation, but I have to tell you, that the yarn-joys of Saturday included SpongeBob on film? My nephews are not the only ones to have a crush on him....)

4 kommentarer:

  1. Mange tak for opskriften. Den skal helt sikkert prøves af. Tror at hvis jeg stopper med at sove fra nu af og indtil juni næste år så når jeg alt det jeg gerne vil lave

    SvarSlet
  2. Hvis man elsker Svampe-Bob-Firkant, så er den da fantastisk. Jeg ville nok foretrække en lidt anden farve-holdning. Men jeg er jo også bare en kedelig gammel kone:)

    SvarSlet
  3. Mrs. Langholz - planen med ikke at sove før juni lyder fuldstændig gennemtænkt og fornuftig!
    Eva - den behøver jo ikke være smuk....
    Lin - jeps!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails