torsdag den 19. maj 2011

Link 6

Denne uge har jeg ikke fået hæklet helt så meget. Men det går da fremad! Den gode nyhed er, at tæppet vokser og bliver rigtig flot. Den dårlige nyhed er, at jeg lige regnede (ordentligt) efter og opdagede, at det færdige tæppe ikke kræver ca. 700 af de små firkanter, men derimod 1008.....
Hmrph.
Jeg lader den altså stå på 20% - var lige så stolt over at være nået så langt!

This week I didn't crochet as much as last week. But there is some progress! Good news are that the blanket is growing and looks like it's going to be a real beauty. Bad news are that I did som (proper) calculations and discovered that the finished blanket will need not 700 small squares, but 1008......
- - - -
Well. I'll keep the counter on 20%. I was so happy to have done this much!

5 kommentarer:

  1. Eii, en kedelig regnefejl. Men flot bliver det nu altså.

    SvarSlet
  2. 300 lapper mere, se lyst på det, du kommer ikke til at kede dig, men ja, kedelig regnefejl, det får du hurtigt indhentet.

    maja

    SvarSlet
  3. Hej Cristunte. Det ser nu alligevel flot ud syntes jeg, og jeg skal hilse fra Sisse og sige er der lagt i kakkelovnen til en masse tæpper til Neonatal babyerne :-))

    Knus Henriette

    SvarSlet
  4. Det bliver bare supert det tæppe. Og forestil dig lige glæden over at kunne mærke forventningens kriblen over modtagerens glæde, 300 firkanter mere. Det er da en dejlig fejl at lave ;0)

    SvarSlet
  5. 300 firkanter? Jo, men jeg er ikke engang nået op på 200 nu, så der virker til at være lang vej til mål.... Men så længe det går fremad!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails