fredag den 20. maj 2011

I love it!

Har jeg nogensinde nævnt, at jeg godt kan lide det dér Wollmeise-garn? Ja?
Nå, men nu er jeg i gang med flere strømper i selv samme garn. Feeeeede, blå strømper til nevøen (vist nok i farven "Moses") og feeeeede, grønne strømper til niecen (i farven "Grünfinck") - denne gang med Cookie A. mønster. Uh - de bliver gode!
Derfor Ole Henriksen-citatet i overskriften....

Did I ever happen to mention how I like this Wollmeise-yarn? Yeah?
Well, now I started some more socks in exactly that yarn. Coooool (or should I say hot?), blue socks for my nephew (the colour "Moses", I think) and way cool, green socks for the niece (the colour "Grünfinck") - this time heavily patterned (Cookie A.). I can't wait to see them!

7 kommentarer:

  1. Wollmeise må vist indkøbes efter alle dine gode anbefalinger :-)

    lækre farver!

    SvarSlet
  2. Det er bare så lækkert det garn, men det er endnu ikke lykkedes mig at få fingre i noget af det. Flotte strømper du har gang i og skønne, skønne farver!

    SvarSlet
  3. Jeg var til gramsehygge (altså garngramse:O)i Dorte`s kælder forleden og der var mega meget Wollmeise. Jeg kan godt forstå du er faldet for det! Jeg har endnu ikke prøvet det - er det godt og HOLDBART til sokker, jeg tænker på manden min, der slider sokker op som om han bliver betalt for det!

    Smukke smukke farver du har valgt og det der mønster - uha siger jeg bare :O)

    SvarSlet
  4. Wollmeise er lækkert.
    Bruger du 100 % merino eller er det 80/20 blandingen? Mit lager har hoooost noget wollmeise, men jeg har desværre kun fået strikket et par strømper af det endnu.

    SvarSlet
  5. they're beautiful. i love the colors.

    SvarSlet
  6. Jamen, hvis I får fingre i det, så håber jeg også I bliver begejstrede!
    Kirsten - jeg tror holdbarheden er fin. De tåler ihvertfald al slags vask uden problemer, men jeg har ikke haft strømperne selv mere end et år.
    Ulla - jeg tør kun strikke strømper med nylon.

    Dorina - the colors are soooo pretty!

    SvarSlet
  7. Tak for svar. Jeg har samme erfaring, strømper i ren uld er kun for meget særligt udvalget modtager (mig!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails